onsdag 25 juli 2012

när jag dog en smula

- vill du gå till lekparken eller upp i skogen?
- upp i skogen!

så då gjorde vi det.
klockan var 09:10 och det hade inte blivit olidligt varmt än.
vi plockade hallon och kottar,
vi satte oss på grusvägen och ritade lite med pinnar som korven plockat ihop åt oss.
det var en & annan hemsk joggare som blängde surt på oss eftersom vi satt i mitten av vägen.
piss off, tänkte dom.
piss off, tänkte jag.
så vi satt kvar en stund till och ritade sniglar och båtar.

jag är glad att mitt barn gillar skogen.

när vi kom hem dog jag en smula.
i vår brevlåda satt ett paket nerknölat med det här!


downtonfuckingabbey!!!
himmelriket.

sigge fick den här



dinosaurietåget.
dinosaurier OCH tåg, liksom.
han var också i himmelriket.

nu sover han, och jag har precis blockat färdigt min andra mordorsjal.
korvens gamla spjälsängsmadrass fick vara underlag, funkar alldeles utmärkt tills jag köper en pusselmatta på leksaksaffären.
eller biltema, det sägs att det finns där också.
mer troligt att jag går in på en leksaksaffär, dock.

mordor


kommer bli urtjus!

coffee, anyone?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar