tisdag 1 februari 2011

blir man verkligen lyckligare av det?

hej, jag är jättetrendig och har ett alldeles vitt hem.
det är jättepraktiskt.
speciellt eftersom jag har småbarn.
oftast har jag ett vitt litet soffbord som är jättedyrt med en hylla under där jag lägger alla mina superflashiga inredningstidningar.
jag har BARA inredning från rice eller nåt annat danskt trendföretag.
jag har vit julgran och shoppar svindyra färgglada inredningsdetaljer på loppis som är så dyra att de egentligen inte borde få kallas loppis.
självklart stickar och virkar jag men bara i ekologiskt garn och det är så färgsprakande att det nästan skulle kallas neon.
mina barn har bara danska kläder från typ molo och katvig och de är naturligtvis ALDRIG smutsiga och kladdiga om munnen.
gud förbjude att de skulle vara snoriga nån gång.
men skulle de någonsin, mot all förmodan vara det, så har jag alltid en huskur på lager.
jag köper enbart ekologisk mat men kör en fet suv för att jämna ut det lite.
min barnvagn är en bugaboo för den är så HIMLA smidig när man bor i city.
där bor jag för det betyder att jag är nån och jag har inte ägnat en tanke åt att mina perfekta rena danskklädda barn skall ha en lekplats där de kan träffa andra barn.
jag har en monsterkamera som jag glatt fotar mitt vita ricehem med och som jag sedan bloggar om.

gud vad jag är lycklig.
eller?

 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar