måndag 14 februari 2011

restore

jag har inte så mycket att skriva just nu, ingen lust att skriva och ingen tid att skriva.
skurken harvarit sjuk, jag håller på med helvetesköket och all annan tid är jag så slut och trött att jag knappt vet hur jag stavar mitt eget namn.
men det kommer nog gå över, sigge är frisk nu och någon gång, när han närmar sig 12 kommer nog köket vara klart också.

men jag ser fram emot nu.
jag ser fram emot slutet av februari och minisemester med skurken och finaste moster i västerås.
gos och upptäcktsfärd, minnen och nostalgi, vinkvällar och pepparrotssås.
och maratonstickning i engelska soffan när skurken sover.
det ser jag fram emot och det är nog precis vad jag behöver.

varför finns det inte en restoreknapp i livet som man kan trycka på så blir allt som vanligt och okej igen?


0 kommentarer:

Skicka en kommentar