tisdag 15 februari 2011

rollator 499kr!

idag har jag världens gladaste unge.
jösses vad han tjoar.
det här är mina favoritdagar.

vi har varit vid galaxen i bergsjön och kollat på djuren.
och den här gången sov inte skurken utan blev superglad av alla hästar och höns och efter det en tripp in på lidl.
lidl var för övrigt min höjdpunkt på dagen.
man kan hitta sjukt roliga saker där, saker man inte trodde man skulle kunna köpa i en mataffär, som datorer, kattväskor osv.
men eftersom lidl inte är som vilken mataffär som helst så döm om min förvåning (eller inte) när jag hittade en ROLLATOR för 499 spänn.
på riktigt?
ja, på riktigt.
helt jävla galet.
jag köpte ingen rollator, kände inget behov, jag kom däremot ut med tacoprylar till ikväll.
nöjd.

även nöjd med moraltestet i christer i p3 där dagens offer var sanna lundell.
jag gillar sanna lundell.
hon är smart, snygg och rolig.
och trebarnsmamma.
och tillsammans med mikael persbrant.
och har ett stökigt jäkla svenssonhem med coopplastpåsar hängandes på dörrhandtagen, smulor på och under bordet osv.
hon är mänsklig.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar