torsdag 9 december 2010

förändring

nytt namn
ny titel
ny årstid
och
ny blogg.

alla behöver vi förändring, det är bra, oavsett vad människor säger.
man behöver förändring för att utvecklas,
för att bryta det gamla och tråkiga.

jag vill göra nåt nytt, nåt annat, en förändring som innebär mer än att bara skaffa ny frisyr.
nåt som visar vem jag är och vad jag gör, hur tråkigt och alldagligt det än må vara.
för allt i livet är inte spännande och flashigt men det betyder inte att det inte är viktigt.
jag hoppas att ni följt med mig från det gamla och tråkiga till det nya och förändrade.

för det är här jag finns nu, från och med idag.

välkomna, vänner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fin!!! Stort grattis!!! Gläder mig till att fölga dig från det gamla uti det nya;) Puss

julia sa...

ticktack! puss :)

Skicka en kommentar