tisdag 11 januari 2011

3:am

ooooooherregud vilken seg morgon, jag kan fortfarande inte riktigt hålla båda ögonen öppna samtidigt.
skurken sov dåligt inatt och låg och gnyddeognällde, vände sig framotillbaka och vaknade ett par gånger och var ledsen. samtidigt har jag senaste tiden haft lite sömnproblem själv och somnar inte förrän framåt tre, fyra på morgonen. vilket gör att jag kanske får just tre, fyra timmars sömn innan jag vaknar och måste upp, vara glad, vara mamma.
det brukar gå jättebra men idag har det varit helt bedrövligt.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan du ha, som du har retat mig för att han minsann sover hela nätterna..välkommen till att ha barn världen. Puss på dig gumman!!!

frujulia sa...

what? har jag retat? blablabla...inte mitt fel att mitt barn är en ängel ;)

Skicka en kommentar