måndag 17 januari 2011

mammas nya kille

jag älskar mammas nya kille i p3.
jag bara älskar det.
jag har två favoritkaraktärer, katla och patrik.
patrik som alltid har 5-i-topp-listor och snackar om mikael renberg.

nu i veckan hörde jag ett klipp från just mnk och har nu letat mig blå efter det klippet på p3:s hemsida men tyvärr helt utan resultat.
jag kan inte sluta tänka på det, jag nästan dog när jag hörde det.
ni vet när er kompis har varit med om nåt HYSTERISKT kul och skall återberätta det, det blir pannkaka av det hela och ni inte fattar poängen, han säger "du skulle nog varit där för att tycka det var kul" och du tänker stilla..."ja, kanske. men kanske hade det inte varit kul då heller".
ni vet vad jag menar?

det här är ett sådant ögonblick.

jag hade tänkt återberätta hela skämtet.
men jag inser nu att det är ingen idé, det blir inte kul.
det blir inte lika kul för er som det är för mig, i mitt eget huvud.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar