fredag 21 januari 2011

julia hjärta bones

ensam hemma för mannen är på aw.
ensam är ju faktiskt fel, sigge är ju hemma men han sover så jag är ensam vuxen hemma.
vad gör jag när jag är ensam och kan göra precis vad jag vill?
jo, jag gör det jag gör när min darling är hemma nämligen
stickar
och kollar på bones.
det kan låta alldeles fruktansvärt tråkigt och förutsägbart men jag gillar det, jag älskar det.

bones är min bästa serie.
of-all-times.
såhär är det, varje år får jag en box i julklapp av darlingen som vi maratonkollar på i mellandagarna.
däremellan, under året när nästa säsong går på tv så kollar jag inte.
det är förbjudet.
forbidden.
verboten.
så jag måste alltså kolla en gång om året i sträck och sedan vänta ett helt år tills nästa säsong finns i julklappshögen. men det gör jag ju gärna.
nu i julas fick jag säsong fem och den säsong som visas nu på tv är säsong sex. men den är som sagt förbjuden att tittas på.
forbidden.
verboten.


darlings.




1 kommentarer:

Anonym sa...

yeeeessss! I love too!!!

Skicka en kommentar