lördag 8 januari 2011

a sparkling work in progress

idag har jag varit en riktigt dålig mamma och fru.
jag har nämligen väntat hela dagen på att få sticka på nya sockarna.
jag ville bara att dagen skulle gå, maten lagas och ätas, sonen nattas och somna för att jag skulle få sätta mig i hörnet i soffan och fortsätta sticka.
jag kommer bli snäll och engagerad när sockarna är klara, jag lovar.
men just nu är det så himla roligt för det är en teknik jag precis bemästrat och det är ett alldeles eget mönster och det blir ungefär huuur tjusigt som helst.
så stå ut, kära familj, jag kommer vara superengagerad och en mycket lyckligare mamma och fru när jag är klar med dem.
promise.



1 kommentarer:

Anonym sa...

ååååhhh, vilket vackert garn Sis!!!!
Tänk vad du kan!!! Väntar otåligt på att se resultatet;) Puss

Skicka en kommentar