torsdag 27 januari 2011

slottsskogen rocks!

slottsskogen var en succé!
för mig.
sigge sov hela tiden.
han var glad och tjoade och tjimmade hela vägen dit men så fort vi klev av vid linnéplatsen så somnade han som en sten och vaknade inte förrän en timma senare när vi var klara med slottsskogen och klev ut på linnégatan igen.
jag tror att han är trött på djur.
katterna här hemma har gjort att han tycker de är oerhört överskattade och inte värda all uppmärksamhet.
han tycker de är högljudda, vilda och ouppfostrade.
katterna tycker å andra sidan samma sak om honom.

hursom så var det asnajs väder och jag fick se


bambi





och lite får





och en sur påfågel som satt och tryckte vid husväggen och vägrade visa rumpan.


getter.

tur att jag kan roa mig själv för såhär engagerad var skurken:











2 kommentarer:

Fia sa...

Fulständigt bedårande, den där lille Sigge!!

fru julia sa...

fia: ja, han är verkligen den sötaste skurken i världen! vi gjorde det där bra, A och jag... :)

Skicka en kommentar