måndag 10 januari 2011

keke

syster, allra käraste syster.
vad jag önskar att vi bodde närmre varann, tio minuters cykelväg sådär.
man kan bara komma över och dricka kaffe, vin, spy galla över världen eller fnissa och fläta hår.
om jag fixar en stor husbåt som vi ankrar mitt emellan sverige och danmark där vi kan bo allihop, en egen ark, har vi kompromissat då?
för isf börjar jag bygga imorron.
jag kan, jag hade sjukt mycket träslöjd i skolan.
och när ska det bli gratis att ringa till danmark, egentligen?


2 kommentarer:

Anonym sa...

darling.....gud det är ett gammalt foto det där!!! Vi sitter uppe hos Mormor....
Ja, jag vet, sitter också och undrar när universet tycker att vi skall kunna ses oftare...allt för mycket tid, pengar och kilometer imellan. Love you more than life my love, Keke

fru julia sa...

ja, det är jääättegammalt! förresten säger saga att hon är kapten på vår husbåt, hon har redan låtit få en kostym uppsydd...jag vet inte vad hon håller på med...o iris bara ojar sig och gnäller om sjösjuka... puss

Skicka en kommentar